Carolina97

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Carolina - 13 juni 2011 13:46

Halloj alla läsare


Igår satt jag vid datorn as länge, skrev med Fred på facebook :)

Fred, alltid lika skoj att skriva med honom. Han är i det soliga Frankrike nu, han lovade att lägga in bilder men tyvärr är han oteknisk och satte in minneskortet till kameran i fel port i datorn så han fick inte ut det igen... Stackars lilla Fred ;)

Men solbränd kommer han i alla fall vara när han kommer tillbaka till Sverige, medans han kliar på sin rödflammiga kropp i kärlekens land så ligger jag flera timmar i solen, men fortsätter att vara vit som en eskimå.

Vill ha bränna!


Idag ska jag nog cykla en runda, till badet kanske?! Vi får se, ska leta upp underdelen till bekinin (tappade bort den för några dagar sedan). Till frukost åt man macka med smör och kassler på, gott! Försökte fixa en ny blogg på devote.se, men stannar här på bloggplatsen för det är mycket lättare och jag har ju allt här. Ses snart :)


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards