Carolina97

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Carolina - 21 juni 2011 15:41

Hejsan


Igår blev det att ta bussen från Sjöbobusstation till Lund central. Där väntade Marie och vi tog stadsbussen till Nova Lund tillsammans. Där gick vi i några timmar, handlade och käkade på McDonalds (Mmmmm...).


  

Efter shoppingen hann vi precis med 5an till Lund Central, väl där fick vi springa till bussen mot Staffanstorp (där Marie bor). Vi satt där lääänge. Eftersom när vi kom till busstationen så gick busschauffören av för att röka mm. Sedan missade vi två hållplatser eftersom STOPknapparna inte funkade, tillsist bad Marie chauffören stanna så vi fick gå tillbaka.


När vi kom hem till Marie hälsade jag på hennes hundar, Smulan, Myran och Humlan (kan namnen nu haha :D). Vi satte oss i soffan och spelade Wii, det nya Super Mario spelet x). Marie var Mario och jag var en blå svamp =) fast jag dog hela tiden så hon fick klara alla uppdrag själv typ...


Pappa hämtade mig efter jobbet och vi åkte hem för att fixa lite, sen åkte vi till min farmor, käkade och drack CocaCola (Yeeeeey). Fotade lite hemma hos henne, bilder kommer. Hoppas att alla läsare mår bra ♥

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards