Carolina97

Alla inlägg under juli 2011

Av Carolina - 15 juli 2011 18:22

Japp, då har jag, eller mamma, köpt en kattunge till mig =)


Sitter inloggad på Twitter och Myspace ;) Lyssnar på musik på Myspace, Cody Simpson <3 haha ;D Ska läsa lite bloggar sen. Ska filma lite imorron här hemma, bla. när jag sjunger, lägga upp på YouTube och Myspace och sen får ni se.


Jo mamma, Amanda och jag stack till Höör idag och köpte en gullig liten kattunge till mig. Mamma vill att hon heter Mickey men jag bara: "NOOO" jag vill att hon heter Cat eller något sånt, men ja... ska jag ha henne så får jag nog låta mamma döpa henne. Det var ju mamma som betalade och annars ger hon väll henne till Amanda istället. Och det gillas ju inte eller hur?! :O


Har fått On My Mind av Cody Simpson på huvet!! Lyssnar på den typ hela tiden nu... Men den är ju bra! Eller hur?!

 


Av Carolina - 14 juli 2011 22:59

Hejsan läsare =)


Dagen på sjöbomarknad blev helt okej, synd på vädret men iallafall ;) Såg och träffade en massa jag känner. Först träffade jag Clara, såg en massa folk så som Koffe, Lukas, Diana mfl.


Köpte solglasögon och andra glasögon typ ;) bild imorron eftersom mina batteri håller på att laddas, har inga batteri till kameran innan de har laddats. Käkade munkar, det hör ju till marknader, vaniljmunkar GOTT! Folk var där iallafall, men inte så mycket att köpa som var i min smak. Tänkte köpa en tröja eller ett linne men pengarna var redan slut då ;) får ju inte slösa bort dom kronorna jag har kvar.

  

Har kommit på att den sötaste och snyggaste av alla kändisar är Cody Simpson<3

  

Men nu ska jag skriva lite på min nya berättelse som handlar om 14 åriga Elin som tvingas att flytta ut på landet från storstan och...ja ni får läsa den om den blir klar och jag skickar den till ett bokförlag som ger ut den ;)


 

Av Carolina - 14 juli 2011 12:36

Hej alla läsare!


Idag är det sjöbomarknad =) Var slö men hoppade ändån upp ur sängen idag... Tyvärr var jag bara tvungen att titta ut genom fönstret, REGN och BLÅST! Dumma väder.


Blir nog inte en ny header på länge, sorry =( Men visste ni en sak? Mina favorit figurer är Pon och Zi. Vet ni inte vilka Pon och Zi är? De är emo-inspererade figurer precis som jag x) Här kommer några bilder:

   

  

 

Älskar <3 haha ;) gillar när Pon har en lapp där det står "Hello, I'm EMO" och Zi bara: "You're so hardcore" haha ;) Gulligt! Pon och Zi kommer absolut komma upp fler gånger i min blogg ;)

 

 

Av Carolina - 13 juli 2011 21:53

Hallihallå framför rutan!


Idag när jag kom hem från Anna så fixade jag hos djuren, städade lite i mitt rum (blev inte klar) och satt lite vid datorn. Skickade precis iväg ett mail till ett statistjobb =) Som de flesta vet så vill jag ju bli skåderspelerska och att ta jobb som statist är en bra början. Är medlem på en tvjobb-sida så jag hittar ganska lätt statistjobb som jag kan söka ;D

  

Men nu ska jag fixa med nya header till bloggen :O hur den ska se ut? Det är en hemlis x) Och innan jag avslutar: jag har gjort en ny "Kram Carro"-bild! Se här:

 

Av Carolina - 13 juli 2011 14:21

Ett HELT nytt klipp på min youtube-kanal. Jag och Anna dansar till Justin Biebers Somebody to Love ;) Kolla in det:



 

Av Carolina - 12 juli 2011 21:44

Gjorde världens bästa parody på Sagan om Ringen med Anna min BFF idag <3

Kolla hennes blogg också: http://annaklein.bloggplatsen.se/

 


Av Carolina - 12 juli 2011 19:26

Här kommer en snabb dagens outfit:

   

Av Carolina - 12 juli 2011 19:18

Här sitter jag vid Annas dator =)


Dagen har varit helt okej. Vaknade tidigt för att åka till Anna, vi cyklade en runda, doppade fötterna i vattnet - stranden var smockfull!! Hennes katt Maja är gullig, bara så att alla vet


Anna tappade cykelnyckeln så vi latade as länge, men så hittade jag den på gräsmattan... Vi hade varit ute i skogen och letat och allt också ligger den på gräset?! :O Dumma Anna hihi x)


Lite bilder från dagen:


Igga Justin Bieber i bakgrunden... han suger haha ;) Anna bara: "Riktigt rått Carro!!" haha ;) mobbar hennes älsking...

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards