Carolina97

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Carolina - 11 juli 2011 20:21

Hello =)


Okej, nu är det så att jag tänkte fixa en nya header =) En coolare ;) Någon som har någon idé?? Läste precis Keela.se-bloggen och började tänka, precis som hon, varför folk skriver "Hej Bloggen" precis som hon skrev så är det ju inte bloggen som läser det man skriver... Man skriver till läsarna, inte till bloggen.


Men nu ska jag fixa lite grejor tills imorron, packa väskan till när jag ska till Anna. Höllviken - här kommer jag!!

  


Av Carolina - 11 juli 2011 15:34

Japp, imorron ska jag till min älskade lilla Anna


Sorry för dåligt uppdaterande här på bloggen :( men Anna fick mig att skriva nu idag =) Dagarna som jag inte haar uppdaterat har jag jobbat lite hemma hos Emelie, tagit hand om deras kaniner nu medans de har varit iväg.

  

Syrran avslutade sin simskola och jag var där och tittade på =) Hon har varit så duktig! De hade pirat tema på badet under avslutningen så det var lite skojigt att titta på ;)

  

  

Sen var jag ju på Hörby marknad dagen efter att jag vunnit chokladet (som ni läste om ni ett äldre inlägg) =) Emelie ville se min kaninunge så här kommer lite bilder på Muppen (Cuppetccinos och MilkeyWays unge):

  

  

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards