Carolina97

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Carolina - 20 juli 2011 13:48

Hallihallå =)

 

I detta inlägg ska jag berätta om en sida som jag använder när jag söker statist, skåderspelar och modell jobb: Statist.se

Allt man behöver göra är det jag gjorde: Bli medlem, skriv lite om dig själv, lägg upp lite bilder, betala en medlemsavgift (inte alls dyrt) och börja söka efter jobb! Hur lätt, och kul som hälst! Man kan söka efter jobb i Sverige men också i tex. Danmark =)


Jag började använda Statist.se eftersom min syster visade mig sidan för flera år sedan, jag har ju alltid drömt om att bli skåderspelerska så jag började använda Statist.se för att sätta in en fot i filmkarriären. Att jobba som statist äger! Man lär sig inte bara hur filminspelningarna går till utan man lär känna en massa folk och...vänta på det... Man kan tillochmed tjäna pengar på det :D

Ja, det var nog allt för nu - SES <3

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards