Carolina97

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Kiss me goodnight and stay until I wake up...

Av Carolina - 30 juli 2011 14:21

En fortsättning på "Love Sucks"-inlägget


Många läste mitt senaste inlägg, "Love Sucks" som jag skrev igår. Jag fick en fråga i frågerutan och den (en av frågorna) var: "Hur menar du att killar ska vara speciella?". I mitt fall så har jag en typ, alla har nog en typ. Men alla har inte hittat sin typ än helt enkelt. En jag känner hon gillar EMO-killar, en annan jag känner gillar killar med lite "fjortis"aktigt utseende. Ja, men man behöver inte ha en speciell stil på killar (EMO, fjortis osv.) utan man kan vara den som gillar de långa typerna, eller de korta. Man kan gilla brunetter, eller så faller man kanske bara för blondiner? :O Vilket som så ska man hitta en typ, typen kanske inte är den rätta, men då fortsätte man bara leta.


Det är samma om man är kille eller tjej, alla har en typ. Många tjejer gillar andra tjejer, och killar gillar killar. Det är också en "typ" man har. För att bli kär och hitta den rätta behöver man inte gilla det motsatta känet, man kan vara förälskad i sin bästa tjejkompis även om man är tjej. Så tvivla inte på dina känslor om du kommer på dig själv med att gilla din granne som är samma kön som dig. Tänk över det, det kanske visar sig att ni klickar.

Många undrar säkert nu vilka sorts killar som är min typ. Sanningen är att jag nog inte har hittat min typ än. Visst jag gillar långa killar, gärna brunetter men blondiner som är korta är också hur söta som helst! En sak är som jag alltid har gillat, som jag är säker på är att jag gillar när killar har smilegropar. De är söta, gulliga. Jag tycker helt enkelt om killar som har ett gulligt smile. Man får hela tiden lust att få dom att le, och man vill aldrig se en kille/tjej med ett sött smile vara sur eller ledsen.


Det verkar helt enkelt som att ni läsare gillar att läsa om just kärlek, om mina tankar om allt inom det ämnet. Så håll koll på min blogg, jag LOVAR att det kommer mer i just det här ämnet. Ställ gärna frågor i både kommentar och frågerutan, jag försöker svara på allt :)

Hej så länge

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards