Carolina97

Alla inlägg under maj 2011

Av Carolina - 28 maj 2011 18:14

Ja, igår var det konsert på min skola :) Vi 7:or och 8:orna som har musik som "Elevens val". Hade as roligt :)


Repade, käkade lunch, repade, konsert för skolkamraterna, repade, stack till pizzerian med Katty och Ida för att käka. Där satt ett gäng andra 8:or som skulle käka (jag var den ända 7:an runt det bordet...) där bland Lukas, Koffe, Melina och sedan kom fler. Sen repade vi och tillsist hade vi konsert på kvällen för familjerna och andra som vågade sig dit x)


Bilder från dagen (lånade från Kattys Facebook sida):

  

Bild1: Kattys och Idas pizza x)

Bild2: Lukas och jag snackar om Iphones.

Bild3: Kattys dricka...

Bild4: Ida och Katty <3<3

  

Bild1: De som sjöng YMCA stavar det x)

Bild2: Vi stod och hoppade på slutet (allihopa)

Bild3: De som sjöng Fredagsblod (Ida, Lukas och Johanna syns)

Bild4: Vår grupp... Jag spelar bas i bakrunden.

  

Bild1: Ida hittar en kärleksbrunn <3<3

Bild2: Lukas visar sin tunga som blev blå av Powerade-drickan

Bild3: Vi sitter och slappar utanför aulan x)

Bild4: Det ser ut som om Lukas inte kan dela, så Emelie gör det, MEN: Han fick in sin pizza, Emelie frågade om hon fick en bit och hon tog det (delar på bilden) och sen käkade jag upp Lukas pommes x)


Ännu en gång: Tack för en underbar dag allihopa <3 Katty, Ida, Lukas, Erik mfl. ni äger ut alla andra <3<3

 

Av Carolina - 4 maj 2011 21:03

Har kommit på att Kurt i Glee är j*vligt snygg <3<3 synd att alla snygga killar ska vara gay eller tillsammans med någon... Eller helt ointresserade... :(


Pic: Kurt i Glee <3<3

  

Snackat med Anna i 32 minuter :) Vi snackade om en massa, tro det eller ej men hon sa faktiskt att hon tycker att killen jag gillar är...Sexig?! :O ojoj... men tyvärr är mina känslor obesvarade. Synd, men jaja, jag får försöka att gå vidare.


Love yaa all <3<3

    

Av Carolina - 3 maj 2011 11:21

Varför? Jo för jag har rensat hela bloggen, tagit bort skit inlägg och tagit bort en massa kategorier, så det blir lättare att hitta på bloggen :)

Kommer mer idag under andra kategorier!

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards