Carolina97

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Måndag :)

Av Carolina - 27 december 2010 13:00

Japp idag är det måndag, det brukar inte vara en jippie dag för mig, men det är lov och man får ju sova ut x) Som ni ser så har jag fixat bloggen lite, ska fixa ny toppbild snart, ska bara ut och fota lite också.


Passar lillasyrran nu, ska käka piroger och potatisgratäng nu, MUMS! Haha x)

Sen får man väll fixa till hos råttorna, Toph och Matilda behöver ju också det lite fint. Ska fixa i deras bur mm.


Igår var man på mellandagsrean i Lund, Uch!! Det vimmlade av folk och jag skulle hälsa på storasyrran på jobbet (hon jobbar på Gina Tricot) men det gick inte, för där inne var det smockfullt. Menmen... Hem kom man i alla fall med ett nytt linne, nya sminkredskap, örhängen, nya wii-kontroller, ny kudde, wiiFit-plus + balanceboard, saker till Emelie och ja... lite annat. Ska fota lite av sakerna och lägga ut här på bloggen.


Vill träffa alla nu innan lovet är över, men tyvärr har jag mycket att göra. Har handbollsträning, cup och jag ska ta hand om djuren och syrran   

Men ska fixa lite tid åt er med x)


Ses snart, det kommer mer idag, ska bara passa syrran

Många kramar Carro <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards