Carolina97

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Carro är tillbaka!!

Av Carolina - 25 december 2010 21:19

Hallo allihopa :)


Ja, som ni har fattat så har jag inte skrivit på lääääänge, men det är bara för att jag tog en liten paus så jag har varit sjuk as länge. Var hos doktorn och tog bland annat bodprov mm. Så nu vet jag att jag har lunginflamation i högra sidan :(. Men det stopar inte mig från att skriva till er x).


Var ju inte inne igår så jag säger det idag:

GOD JUL allihopa :):)


Firade jul hemma hos min morbror, hans flickvän och lill kusinen igår. Och idag firade man hos farmor med familjen och moster (och hennes man).


Detta fick jag i julklapp:

Parfym, hår-serum, smink och dusch krämer

  

skrivbok och kalender

  

Brossan hade brist på kreativitet då han köpte detta till mig: tejp, pennor och någon läskig mask sak... hmm men han har lovat att köpa något annat till mig på rean. Vilket är BRA!

  

Kläder

    

PENGAR!!!! Ska användas til rean x)

  

Och av min moster, hennes man, mina kusiner och en av mina kusiners flickvän fick jag detta: Handbolls kläder :) Min kusin Linus (Som spelar målvakt i handboll i Lugi) bad sin flickvän fixa något och hon fixade detta :) Tack Bella (Isabelle Gulldén som spelar mitt 9 i svenska handbollsdamerna) du är bara bäst :) Ska få Bellas atograf så att jag får något på väggen också, hon ska fixa kort på henne som hon kan signera, ville inte skriva på tröjan för det lätt går bort... Men ska få det :)

    

Sååå.... GOD JUL x)


Hoppas att alla mår bra, imorgon blir det mellandags rea :) ska lägga ut på bloggen när jag kommer hem imorgon. Puss och kram Carro <3 x)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards